.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صعود مقاومت ساري به ليگ دسته دوم فوتبال كشور

تيم فوتبال مقاومت ساري به مرحله نهايي ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، در هفته چهارم مرحله نهايي ليگ دسه سوم باشگاه‌هاي كشور تيم فوتبال راه ساري با پيروزي برابر شاهد نجف‌آباد به ليگ دسته دوم صعود كرد.
اين ديدار با برتري دو بر صفر نماينده مازندران همراه بود و مقاومت ساري با اين پيروزي جواز حضور در ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌هاي كشور را دريافت كرد.
دو گل مقاومت ساري در اين ديدار را ميلاد جهاني در دقيقه 52 و محمد عباس‌زاده در دقيقه 68 به ثمر رساند و با اين پيروزي مقاومت ساري از چهار بازي خود صاجب چهار پيروزي و 12 امتياز شد و با اقتدار كامل دو هفته مانده به پايان اين رقابت‌ها به ليگ دسته سونم فوتبال كشور صعود كرد.
در دو مسابقه ديگر مقاومت ساري مقابل سايپاي قائمشهر و لوله‌سازي اهواز به دليل كسب امتياز لازم از سوي مقاومت تشريفاتي است.
براي صعود دو تيم ديگر از اين گروه رقابت بين تيم‌هاي شاهد نجف‌آباد كه شش امتيازي است و لوله‌سازي اهواز كه سه امتيازي ايت برگزار مي‌شود.
مرحله نهايي ليگ دسته سوم فوتبال كشور با شركت 12 تيم در سه گروه به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود و در پايان از هر گروه دو تيم راهي ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌هاي كشور مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.474 seconds.